Nyhedsavisen angriber København

MediaWatch

Nyhedsavisen angriber nu Københavns Indre by, hvor der er et attraktivt marked for lokale annoncer. Tidligere har 24timer og Dato ellers haft den indre by for sig selv, mens Nyhedsavisen har satset på at vinde markedet i Københavns forstæder, som primært var interessante, når man forsøgte at sælge landsdækkende annoncer. Direktør i 365 Media Scandinavia, Svenn Dam, siger til Børsen, at distributionen bliver bedre og bedre, og at selskabet nu vil satse på at udkomme i et større område. Også Det Berlingske Officins gratisavis Dato satser i disse dage på at udvide distributionsområdet. Avisen satser stort på Nordsjælland og på Aarhus. 24timer siger til Børsen, at de indtil videre ikke har planer om at udvide avisens distributionsområder.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også