TV 2 har store indendørsplaner

MediaWatch

TV 2 boss Per Mikael Jensen har store ambitioner på det såkaldte "indoor-marked" for leverancer af TV 2-programmer. Over for Business.dk pointerer han, at potentialet langt fra er begrænset til tog-TV, og han mener sagtens, at konceptet kan bruges på caféer, universiteter, banegårde og handelshøjskoler. I princippet kan TV 2 være alle steder, hvor der er mange mennesker, "der lige har fem-ti minutter", vurderer Per Mikael Jensen. Mandag oplyste han, at TV 2 var meget interesseret i levere programmer til den infotainment, der skal køre i togene på Kystbanen, hvis DSB vinder udbuddet på banen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også