Viasat tror fortsat på paraboldistribution

MediaWatch

MTG opretter nye funktioner indenfor både nye og gamle medier. Viasat har solgt paraboler med TV3 som hovedattraktionen i 20 år, men intet tyder på, at det forretningsområde er vigende. Sådan ser Viasat i hvert fald ikke på det. I dag tiltræder Carsten Boldt i en nyoprettet stilling som salgsdirektør hos Viasat. Han kommer fra Debitel, hvor han har haft en lignende stilling. Som salgsdirektør får Carsten Boldt det overordnede ansvar for Viasats parabolmarked. Det inkluderer salg til nye kunder og fastholdelse af de eksisterende. Disse to delansvar er fortsat placeret hos henholdsvis Jørn Andersen og Morten Henneveld, nu med reference til Carsten Boldt. Den 1. februar tiltrådte David Karpantschof som projektleder i MTG New Media. Han kommer fra OMD, hvor han har siddet som Research Planner de senere år. Tidligere har David arbejdet med digitale radiokanaler på DR samt med udvikling og konceptualisering af mobile applikationer i UrbanChallenge.dk. I New Media får han ansvaret for at drive en række projekter, som f.eks MTGs mobil-tv-test i København.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også