Priser til innovative internetkampagner

MediaWatch

Hovedprisen på årets Danish Internet Awards 2007 gik CityMail med kampagnen "Bliv Cityman nu". Prisen blev overrakt torsdag aften på DIA07 i København. Juryens begrundelse, der læstes af Matias Palm-Jensen fra det svenske bureau Farfar, lød: "Vinderen af årets internet awards har formået at gøre opmærksom på sig selv og udnytte internetmediet på bedste vis ved at bruge de virkemidler nettet har og samtidig få netkampagnen til at spille flot sammen med kampagneaktiviteterne på andre medier. Det har givet bonus, ikke kun i rekruttering, men også i opbygningen af kendskabet til Danmarks nye cyklister." I alt 47 kampagner var nominerede blandt 145 kampagneindstillinger af juryens medlemmer. Der blev også uddelt syv andre priser for gode internetbaserede reklamekampagner: Årets Effektpris (søgeord) gik til Flybillet for "Flybillet.dk". Årets Publikumpris gik til Falck for "Førstehjælp". Årets Effektpris (medievalg) gik til Dansk Retursystem for "Dåsens hævn", kampagnesiteprisen gik til Bonnier Publications for I Form Løberuteplanlægger, bannerprisen gik til CityMail for "Bliv Cityman nu", og synergiprisen gik til Danske Bank – for Image viral/brugerinvolvering.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også