100FM: TV 2 Radio bliver et plus

MediaWatch

Landets største kommercielle radio-station Radio 100FM forudser at, at TV 2 vil sparke gang i det underudviklede radiomarked. 100FM vælger således den positive vinkel på den kommende konkurrence fra TV 2 Radio, skriver Børsen. Adm. direktør i Talpa-selskabet Jim Receveur betegner TV 2 som "en god vinder" af den ledige FM-frekvens, fordi selskabet vil give radiomarkedet troværdighed og tiltrække annoncører, som lige nu udelukkende satser på tv. Radio 100FM har hyret den britiske radiokonsulent Nik Goodman for at ruste kanalen til den skærpede konkurrence. Goodman siger, at TV 2 vil give det kommercielle radiomarked et bedre image, og hvis konkurrenten kommer med et godt produkt, vil hele sektoren vokse.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også