45.000 siger nej tak til gratisaviser

MediaWatch

Flere og flere avisbude med gratisaviserne 24timer og Dato i tasken har svært ved at komme af med aviserne. Mange forbrugere vælger aviserne fra med et "Ingen gratisaviser tak"-klistermærke på brevsprækken eller postkassen. 45.000 har indtil videre bestilt klistermærket hos Forbrugerrådet, der har svært ved at følge med efterspørgslen. Derfor opfordrer Forbrugerrådet på sin hjemmeside til at samle venner, familie og naboer på samme ordre, så de kan ekspedere alle ordrer i løbet af en uge. Forbrugere, der ikke er interesseret i at få gratisaviserne, kan bestille klistermærkerne på Forbrugerrådets hjemmeside.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også