Mediacom-direktør i spidsen for nyt selskab

MediaWatch

Mediacoms Kenneth Brenøe tegner et nyt selskab, der udelukkende regner på effekten af marketing- og mediainvesteringer. Det nye Mediacom-selskab, Business Science Nordic (MBS Nordic) er etableret i samarbejde med Data Intelligence. Mediacom-direktør Kenneth Brenøe bliver adm. direktør i det nye selskab. Han har i fem år været en nøgleperson for mediebranchen i rollen som central person i bureauets rådgivning om indkøb af alle mediegrupper. Kenneth Brenøe oplyser til MediaWatch, at de opgaver, han har varetaget, nu lægges ud til tv-chefen, printchefen, den interaktive chef og analysechefen. MBS Nordic skal betjene Mediacoms kunder i de nordiske lande indenfor udviklingen af økonometriske salgs- og marketingmodeller med det primære formål at dokumentere effekten af marketing og mediainvesteringen – marketinginvesteringens ROI (Return On Investment).

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også