Robinson bidrager næppe til share gevinst for TV3

MediaWatch

TV3 havde mandag aften premiere på Robinson Ekspeditionen, som er den niende i serien, der første gang gik i luften i 1998. Mandagens premiere indikerer, at det næppe er Robinson-serien, der skal vinde shares for TV3-kanalerne i efteråret. Deltagerne er i år 16 kendte sportsfolk – alle med et udpræget konkurrencegen og vindervilje - men det første afsnit tiltrak kun 231.000 seere i gennemsnit, ifølge Gallups TV-metertal. Mediemarkedet gætter til gengæld på, at Nynne-serien og seks interessante Champions League-opgør med FCK i ilden vil kunne flytte shares i MTGs favør.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også