Kreativ online lancering af tabloidformat

MediaWatch

Berlingske Tidende tager sin online-avis og kreative løsninger til hjælp i dagens lancering af det nye tabloidformat. Går man ind på Berlingske.dk, og klikker på en historie, åbner en brevsprække sig øverst på sitet, og den nye avis i tabloid glider ned over siden. Der følges op med et abonnentstilbud. Effekten er en såkaldt dynamisk dhtml. "Berlingskes kreative løsning er bestemt ikke et standardformat, men en ret godt tænkt kreativ eksekvering. Jeg er overbevist om, at kampagnen nok skal generere prøveabonnementer, for den prøvepris, der er lagt op til, er uhyre lokkende og ligger langt under de fleste menneskers smertetærskel," siger Interactive Planning Director Christian Strand, Initiative Universal, til MediaWatch.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også