Danskerne siger nej til gratisaviser

MediaWatch

Et grønt klistermærke med teksten: "Ingen gratisaviser tak", som Forbrugerrådet sælger, er blevet revet væk de seneste dage. Allerede inden de nye gratis husstandsomdelte aviser rammer danskernes postkasser og dørmåtter siger mange nej tak. Forbrugerrådets klistermærke er blevet trykt i et oplag på 5.000 styk, hvilket har vist ikke at være nok. De er nemlig revet væk allerede nu. Bent Bøkman, pressechef i Forbrugerrådet siger til Ritzau, at man først havde regnet med at mærkerne ville blive revet væk, når aviserne var dumpet ind ad døren. Forbrugerrådet har derfor bestilt et nyt oplag af nej tak-klistermærkerne.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også