Ny kommerciel dir. for TV 2 Interaktiv

MediaWatch

I en ny stilling har TV 2 ansat Lars Bernt som kommerciel direktør for TV 2 Interaktiv. Lars Bernt får ansvaret for at styrke væksten på de interaktive indtægter, hvor fokus er internet, mobile tjenester, digitale tv-tjenester, tv-sms og øvrige partneraftaler. Bernt skal arbejde tæt sammen med Rune Bech, der er direktør for interaktivt indhold og tjenester. "Lars Bernt får i sit nye job opgaven at øge omsætningen på TV 2s interaktive platforme. Men der skal også ses på udvikling af nye forretningsområder såsom e-handelsaktiviteter og udvikling af nye platforme," siger TV 2s økonomidirektør Anders Kronborg. "TV 2 er et af Danmarks førende medier, og der ligger mange forretningsmæssige muligheder på det interaktive område i en medievirksomhed med så stærkt et brand," siger Lars Bernt, der tidligere har arbejdet som annoncedirektør hos Egmont Magasiner og ansvarlig for salg i metroXpress. Før det har han arbejdet i Politikens Hus.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også