24timer uden egen annonceafdeling

MediaWatch

Den nye gratisavis fra JP/Politikens Hus, 24timer, får ikke egen annonceafdeling. Dårligt træk mener tidligere Urban-direktør. De to annoncedirektører fra Jyllands-Posten og Politiken skal indgå i 24timers ledelse, og selve salget skal klares af de to avisers eksisterende annonceafdelinger. Den løsning møder kritik hos Urbans tidligere direktør, Lars Lückow, der fik dårlig erfaring med modellen fra lanceringen af Urban. Den øverste chef på 24timer, Torsten Bjerre Rasmussen, mener imidlertid, at løsningen er god. Han vil endnu ikke sige, om der kommer sælgere, som udelukkende skal arbejde for gratisavisen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også