Mediacom fik mest med hjem

MediaWatch

Det mest vindende bureau ved året Rambuk uddelinger blev Mediacom, der tog to Rambuk-statuetter med hjem. De faldt i kategorierne Bedste brug af Media (TDC Mobil, Gæt et band) og BtB (TDC Mobil, Det mobile kontor) Herudover vandt PHD – det tidligere Mediawise - for en kampagne for Masterfoods M&M’s. Det var i kategorien Vedvarende kampagner. I kategorien Brede folkelige kampagner vandt OMD med en kampagne for Kellogg’s. Men det var VWs Fox-kampagne, der vandt kategorien for Andre specifikke målgrupper samt den overordnede Grand Prix. Priserne belønner evnen til at udvælge og anvende de mange værktøjer i den efterhånden meget store værktøjskasse, som marketingverdenen har til rådighed. Bag prisen står Dansk Marketing Forum og fagbladet Markedsføring

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også