Politikens Lokalaviser vinder terræn i Sverige

MediaWatch

Mens de danske lokalaviser fra efteråret får hård kamp fra nye gratisaviser, ser det bedre ud for Politikens Lokalaviser i Sverige. Efter opkøb af to svenske lokalaviser har Politikens Lokalaviser nu 20 udgivelser i nabolandet. Det skriver Børsen. Adm. direktør Jan Halling vurderer, at bundlinjen på de svenske lokalaviser vil gå i sort ved udgangen af 2006. Markedet har ellers været svært at vinde, ford i dagbladene ifølge Jan Halling valgte at bruge rabatter som modspil. Han mener ikke, at det hele tiden har været inde for konkurrencelovgivningens rammer men har alligevel ikke valgt at føre sag på det.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også