TV 2 ansætter kommerciel chef for digitale medier

MediaWatch

TV 2 ansætter for at udnytte sit kommercielle potentielle i de digitale medier. Tidligere i år blev TV 2|Interaktivs budget udvidet, og det ses nu med et snarligt opslag af en ny stilling som kommerciel direktør i TV 2|Interaktiv. Samtidig får chefen for TV 2|Interaktiv, Rune Bech, ny titel som direktør for interaktivt indhold og tjenester. De to personer vil fremover udgøre ledelsen i TV 2s interaktive afdeling. I den nye kommercielle stilling placeres ansvaret for al omsætningen på de interaktive platforme. Undtaget er dog reklamesalg på tekst-tv, der forbliver hos TV 2|REKLAME. Den nye kommercielle direktør ventes at tiltræde i august eller september og får base i København.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også