Bureauer opfordrer TV 2 til at byde på radio

MediaWatch

Mediebureauerne Mediaedge:cia og Mediacom vurderer, at TV 2 har nogle af de bedste forudsætninger for at drive en ny landsdækkende radiostation med kommerciel succes. Begge mediebureauer undrer sig i Berlingske Tidende over, at mediebureauet Carat i sidste uge direkte advarede TV 2 imod at gå ind i radiomarkedet, fordi det vokser langsomt og ikke har formået at blive et betydeligt annoncemedie. Bureauerne henviser til, at TV 2 allerede har ressourcerne og produktion til nyheder og anden programvirksomhed. TV2 har meget stærke værtsbrands, og TV 2 kan udnytte sin tv-platform til kontinuerligt at promovere radioen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også