Fokus fik dårlig start

MediaWatch

Allers nye mandeblad Fokus kommer ikke godt ud af starthullerne. Bladet beskrives blandt andet som ufokuseret og grimt. Men Børsen skriver, at administrerende direktør Pål Thore Krosby ikke lader sig gå på af den dårlige modtagelse. Han er tilfreds med, at bladet solgte 50.000 eksemplarer af første udgave. Børsen har indhentet salgstal på de efterfølgende magasiner, og de lover ikke godt for bladet, da slaget er dalet. Pål Thore Krosby siger til avisen, at der har været lave forventninger til salget i starten, og at han tror på, at salget vil stige med tiden.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også