Kontrabande får nye partnere

MediaWatch

Det redaktionelle udviklingsbureau Kontrabande har fået nye partnere. Bjarke Byrthu og Søren Schultz Jørgensen er inviteret med ombord. Bureauet blev startet af Nikolaj Thomassen og Sune Aagaard, der begge tog turen med Dagen i sin tid. Nu rådgiver de andre mediehuse om, hvordan man får indhold og ønske om markedsposition til at korrespondere. Til den ende har de to hentet Bjarke Myrthu, som nu er ved billedbureauet Magnum, og Søren Schultz Jørgensen, som forlod jobbet som udviklingsdirektør hos Mandag Morgen hjem.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også