40.000 nye kunder til Telmore

MediaWatch

2005 blev et godt år for lavpris-teleselskabet Telmore, der øgede omsætningen med 12 pct. og fik 40.000 nye kunder. Omsætningen blev i 2005 på 704 mio. kr. Adm. dir. Allan Christiansen vurderer, at fremgangen skyldes, at Telmores kunder er de mest tilfredse i Danmark, hvilket en Gallup-måling fra oktober understøtter. Selskabet øgede i perioden også e-handlen med mobiltelefoner med 30 pct. til 50 mio. kr. i forhold til 2004. "Telmore står for 25 pct. af internetbetalingerne med Dankort, og vi glæder os over den stigende interesse for at handle via nettet," siger Allan Christiansen i en pressemeddelelse.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også