TV 2 Interaktiv skal ansætte

MediaWatch

Digitale medier skal bogstaveligt talt fylde mere på Kvægtorvet, og der skal flere folk til. TV 2s hovedkvarter på Kvægtorvet i Odense skal udvides en halv gang med op mod 5000 nye kvadratmeter. Det skyldes blandt andet, at TV 2 satser på vækst på de nye medieplatforme. "Det er en vigtig del af TV 2s vision om at være et mediehus, der med udgangspunkt i vores succes på TV griber de nye markeder," siger Interaktiv direktør Rune Bech til MediaWatch. TV 2s Interaktive direktør har en vision om, at afdelingen vil vække opsigt som Danmarks førende arbejdsplads inden for new media, hvor man ser innovative løsninger og ambitioner, der går ud over det forventelige. "I forvejen har vi tiltrukket nogle af Danmarks bedste folk på området. Vi vil få behov for at udvide i de kommende måneder med nye skarpe og dygtige profiler," lyder invitationen fra Odense. TV 2s nye formandskab med Nils Boserup og Lars Nørby Johansen i spidsen har i denne uge udtryk ambitioner om at styrke TV 2s interaktive medier. Stationen har over tre år afsat 25 millioner til videreudvikling af TV 2 Sputnik, internetportaler og mobilindhold.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også