Mobilselskaber satser på egne butikker

MediaWatch

Mobil-selskaber satser i stigende grad på fysiske butikker for at sikre et stabilt salg. Især Debitel og 3 ruster op. De to selskaber mener begge, at planlagte åbninger af en lang række nye butikker er vejen til at sikre stærkere markering hos kunderne. Debitel, som hidtil især har markeret sig ved kampagner i Føtex, Bilka og A-Z, satser nu stort på salg i egne butikker. Direktør Per Nielsen siger til Jyllands-Posten, at de egne butikker vil give mere stabilt salg. Nogenlunde den samme melding lyder fra 3, hvor man dog også vil fortsætte sit nuværende samarbejde med Merlin og Fona. Adm. direktør i 3, Morten Christiansen, håber, at de egne butikker gør, at kunderne bliver mere trofaste.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også