MEC samler digital markedsføring

MediaWatch

Mediabureauet Mediaedge:cia har på verdensplan besluttet at samle alle MEC's digitale enheder i ét selskab. Dette betyder, at selskabet Outrider ændrer navn til MEC Interaction. Rob Norman, som er MEC's globale Interaction Chief Excutive Officer, har følgende kommentar til beslutningen: "Vi befinder os i en verden med mange kommunikationskanaler, og forbrugerne benytter og er interaktiv med dem alle på en gang," siger Rob Norman. Ifølge Nils Langballe, Business Development Director, sættes der i første omgang ekstra fokus på søgemaskiner: "I Danmark er vi det eneste mediabureau, som har udviklet vores eget søgemaskineoptimeringsprodukt. Årsagen er at vi mødes af stor efterspørgsel på rådgivning indenfor køb og optimering af søgeord og tekstlinks." Outrider Danmark har været på markedet siden 1998 (CIA Interactive) og konstant udviklet forretningen fra et Online Media Agency (CIA Interactive) til et Digital Media & Marketing Agency (Outrider).

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også