MediaWatch

MSN og mediabureau lancerer podcast

MSN Danmark og Initiative Universal er blandt de første private aktører, der afprøver mulighederne indenfor podcasting. De lancerer MSN MediaCast, et ugentligt podcast program til gratis download og afspilning fra nettet. Programmet vil beskæftige sig med tendenser inden for interaktiv markedsføring og henvender sig til folk på mediabureauer, medier og annoncører. Den første udsendelse handler om "viral markedsføring", hvor gæsten i studiet er Claus Moseholm fra GoViral. MSN MediaCast har et fast panel bestående af Henrik Busch og Christian Strand fra IUM samt Kasper Tøstesen fra MSN. Næste udsendelse kommer til at handle om 3G, hvor gæsten vil være Rasmus Wolff, der var med til at etablere teleselskabet 3 i Danmark. Hensigten med MSNs MediaCast er at skabe indhold, der er målrettet den professionelle mediebruger eller forbrugerteknologi-interesserede, hvor der bliver gået i dybden med nogle emner, som er relateret til mediebilledet.

Mere fra MediaWatch

Financial Times opruster i USA

Det britiske erhvervsmedie vil fiske flere amerikanske læsere og etablerer nye redaktioner i Houston og Hollywood, der skal styrke dækningen af to erhvervssektorer.

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs