MSN og mediabureau lancerer podcast

MediaWatch

MSN Danmark og Initiative Universal er blandt de første private aktører, der afprøver mulighederne indenfor podcasting. De lancerer MSN MediaCast, et ugentligt podcast program til gratis download og afspilning fra nettet. Programmet vil beskæftige sig med tendenser inden for interaktiv markedsføring og henvender sig til folk på mediabureauer, medier og annoncører. Den første udsendelse handler om "viral markedsføring", hvor gæsten i studiet er Claus Moseholm fra GoViral. MSN MediaCast har et fast panel bestående af Henrik Busch og Christian Strand fra IUM samt Kasper Tøstesen fra MSN. Næste udsendelse kommer til at handle om 3G, hvor gæsten vil være Rasmus Wolff, der var med til at etablere teleselskabet 3 i Danmark. Hensigten med MSNs MediaCast er at skabe indhold, der er målrettet den professionelle mediebruger eller forbrugerteknologi-interesserede, hvor der bliver gået i dybden med nogle emner, som er relateret til mediebilledet.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også