Berlingske strømliner den digitale forretning

MediaWatch

Berlingske Tidende samler sine digitale aktiviteter i en ny samlet organisation, der har fået betegnelsen Berlingske Tidende Nye Medier. Det skriver markedsføring.dk Bladhuset har længe ønsket at ekspandere på det digitale område, og det sker nu. Organisationen skal indeholde berlingske.dk, business.dk, Alt om København (aok.dk) og Berlingske Cross Media. Den nye organisation skal forstærke Berlingske Tidendes eksisterende digitale medier og gennemføre nye satsninger i de kommende år. Gregers Wedell-Wedellsborg tiltræder den 1. januar en nyoprettet stilling som direktør og redaktør for Berlingske Nye Medier. Han siger, at Berlingske Tidende har været igennem nogle krævende år, men nu er klar til at vokse både redaktionelt og kommercielt.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også