Urban inviterer læserne til debat

MediaWatch

Urban har i denne uge lanceret en kampagne, der skal sætte gang i kulturdebatten og få læsernes holdninger afspejlet i journalistikken. Kulturkampagnen blev mandag skudt i gang med radiospots, der inviterer folk til at deltage i debatten om bl.a. musiklivet i Århus, fejringen af H.C. Andersens 200 års fødselsdag og fordømmelsen af filmmanden Jørgen Leth. Læserne deltager ved at taste sig ind på www.jegsynes.dk "Vi vil gerne udfordre læserne og give dem mulighed for at præge det redaktionelle indhold i avisen," siger Urbans marketingschef Rikke Møgelvang og fortsætter: "De holdninger, der kommer til udtryk på sitet, vil i høj grad komme til at afspejle sig i den redaktionelle vinkling af det pågældende emne i den trykte avis."

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også