Metro fik større underskud

MediaWatch

Det er dyrt at udgive gratisaviser, det viser regnskabet for koncernen bag metroXpress, der fik et større underskud i 2005 end ventet. Metro International har efter ni måneder oparbejdet et underskud før skat på 60 mio. kr., skriver Kampanje. Tredje kvartal viser, at koncernen har indtægter for 1,61 mia. kr., hvilket svarer til en vækst på 316 mio. kr. Driftsunderskuddet på de 60 mio. kr. er dog en forbedring på 29 mio. kr. i forhold til året før - så det går fremad. Koncernen udgiver 59 gratisaviser i 30 lande.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også