Elektronikbranche skal oppe sig

MediaWatch

Selvom den danske elektronikbranche har succes i øjeblikket på eksportmarkederne, så skal branchen blive bedre til at aflæse kundernes behov. Det fremgår af en rapport fra Danmarks Erhvervsråd. Hvis den danske elektronikbranche skal klare sig i konkurrencen fremover, så skal den blive bedre til at aflæse kundernes behov i udviklingen af nye produkter. Rapporten viser, at selvom virksomhederne er gode til at udvikle teknik til stereoanlæg, telefoner og MP3-afspillere, så samarbejder de ikke nok med designskoler og universiteter i produktudviklingen, selvom brugerdrevet innovation bliver et konkurrenceparameter de kommende år.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også