Kamp om indholdsleverandører

Økonomisk Ugebrev er bekendt med mindst én producent inden for multimedier, der har modtaget følere fra TDC om, hvordan producenten stiller sig over for at sælge til TDC eller indgå i et bindende samarbejde.
MediaWatch

Problemet for TDC og andre teleselskaber er, at indholdsleverandørerne - trods ønske om samarbejde - forholder sig afventende over for at skulle låses fast til ét enkelt teleselskab.

I forrige uge gik kapløbet i gang, da Dansk Bredbånd, der har speciale i levering af højhastighedsbredbånd til store boligforeninger, købte spilproducenten Savannah, og dermed blev det første skridt taget til at kunne tilbyde spil til Dansk Bredbånds kunder.

Det ventes, at TDC kan tilbyde langt flere penge for tilsvarende større leverandører.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også