Ny branchedirektør skal være spydspids i altoverskyggende udfordring fra tech

Den nye direktør hos Danske Medier skal arbejde for, at organisationen kommer mere på forkant af at håndtere de publicistiske mediers altoverskyggende udfordringer i relation til techgiganterne.
Christina Blaagaard, formand for Danske Medier, har netop landet en ny direktør for brancheorganisationen. | Foto: Cecilie Bach
Christina Blaagaard, formand for Danske Medier, har netop landet en ny direktør for brancheorganisationen. | Foto: Cecilie Bach

Danske Medier har fået ny direktør, og hvis man skulle være i tvivl, er det opgaven med at håndtere udfordringerne fra techgiganterne, der står og med flammeskrift allerøverst på opgavelisten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også