Nu vil danske medier også trække Tiktok til forhandlingsbordet

Rettighedsorganisationen DPCMO har bedt Kulturministeren om at sende Tiktok i mægling for at få indgået en betalingsaftale om danske nyhedsmediers indhold.
Foto: Dado Ruvic
Foto: Dado Ruvic

Forhandlinger med selskabet bag videoplatformen Tiktok bærer ingen frugter, så nu vil de danske mediers kollektive forhandlingsorganisation, DPCMO, have kulturministeren til at gribe ind og sende parterne i mægling.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også