Egmont: Medieaftalen fastholder uens medievilkår

Den nye medieaftale har en række gode elementer bl.a. med regulering af techgiganter. Men det er ærgerligt, at medieforliget ikke indeholder ligestilling af digitale medier, lyder det fra Nordisk Film.
Adm. direktør i Nordisk Film, Allan Mathson Hansen er tilfreds med medieaftalen, men retter samtidig blikket på flere faldgruber. | Foto: PR
Adm. direktør i Nordisk Film, Allan Mathson Hansen er tilfreds med medieaftalen, men retter samtidig blikket på flere faldgruber. | Foto: PR

Hos Nordisk Film er man tilfreds med, at den nye medieaftale øger finansieringen til danske film og serier med 50 pct. til hver. Det oplyser Egmont-koncernen i en pressemeddelelse kort tid efter præsentationen af en ny, smal medieaftale for 2023-2025.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også