MediaWatch

Minister afviser at udvide Radio- og tv-nævn med flere markedsføringskompetencer

Der er i forvejen de kompetencer inden for markedsføring i Radio- og tv-nævnet, der er brug for, mener kulturminister Joy Mogensen. Anderledes på sagen ser Dansk Annoncørforening, der ser behov for praktisk markedsføringserfaring.

Kulturminister Joy Mogensen (S). | Foto: Lars Poulsen/Ritzau Scanpix

Der er ikke behov for flere markedsføringsmæssige kompetencer i Radio- og tv-nævnet, end der i forvejen er. Sådan lyder det i en kommentar fra kulturminister Joy Mogensen (S).

Ministerens kommentar er faldet som led i behandlingen af et lovforslag, der skal ændre sammensætningen af Radio- og tv-nævnet. Der er bl.a. lagt op til, at der skal mere praktisk medieerfaring ind i nævnet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs