Minister afviser at udvide Radio- og tv-nævn med flere markedsføringskompetencer

Der er i forvejen de kompetencer inden for markedsføring i Radio- og tv-nævnet, der er brug for, mener kulturminister Joy Mogensen. Anderledes på sagen ser Dansk Annoncørforening, der ser behov for praktisk markedsføringserfaring.
Kulturminister Joy Mogensen (S). | Foto: Lars Poulsen/Ritzau Scanpix
Kulturminister Joy Mogensen (S). | Foto: Lars Poulsen/Ritzau Scanpix

Der er ikke behov for flere markedsføringsmæssige kompetencer i Radio- og tv-nævnet, end der i forvejen er. Sådan lyder det i en kommentar fra kulturminister Joy Mogensen (S).

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også