MediaWatch

Ny direktør i Danske Medier: Der er brug for internationalt samarbejde

Louise Brincker overtager ledelsen af Danske Medier til efteråret. Med i tasken har hun tre overordnede fokusområder, der kommer til at kendetegne hendes første tid som direktør. Især et internationalt pres på de amerikanske techselskaber, der udfordrer mediemarkedet, vil blive prioriteret, lyder det.

Foto: PR/Danske Medier

Når sommeren går på hæld, sætter en ny adm. direktør sig i spidsen for de private mediers organisation, Danske Medier.

Ny leder, der afløser Morten Langager på posten, er Louise Brincker, der hidtil har arbejdet i Kulturministeriet som kontorchef for departementets ledelses- og kommunikationssekretariat, hvor hun også havde ansvar for kommunikationen i Slots- og Kulturstyrelsen og Statens Kunstfond. Tidligere erfaring tæller bl.a. knap seks år som kommunikationschef i Danmarks Radio.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

ViacomCBS sælger studiebygninger i milliardhandel

Den amerikanske mediekoncern ViacomCBS skiller sig af med over en million kvadratmeter studieområder og -bygninger, som har dannet ramme om et væld af tv-shows og optagelser af serier og film siden 1928.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs