Danske Medier har blikket rettet mod to digitale fikspunkter ved EP-valget

Der er særligt to mediepolitiske emner, de private mediers interesseorganisation mener er på spil for dansk presse, når der søndag skal vælges nye medlemmer til Europa-Parlamentet.
Foto: Sascha Steinach/DPA/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Sascha Steinach/DPA/AP/Ritzau Scanpix

Om få dage skal der vælges 13-14 danske medlemmer til Europa-Parlamentet, der de kommende fem år skal være med til at sætte retningen for EU's politiske linje.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også