MediaWatch

Mediestøtte og vækstplan: 7 spørgsmål branchen søger svar på i valgkampen

Folketingsvalget kan flytte magten i Folketinget og dermed også udstikke en ny mediepolitisk kurs. MediaWatch har spurgt branchens organisationer, hvad de ser som de vigtigste medietemaer i valgkampen.

Partiledere samlet hos TV 2 på Hovedbanegården efter partilederdebat tirsdag aften. | Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Opdateret kl. 14.20 med kommentarer fra Danske Forlags direktør, Christine Bødtcher-Hansen.

Med udskrivningen af folketingsvalget er implementeringen af sidste års medieaftale sat på pause og den mediepolitiske dagsorden kastet op i luften.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs