MediaWatch

Mediestøtte og vækstplan: 7 spørgsmål branchen søger svar på i valgkampen

Folketingsvalget kan flytte magten i Folketinget og dermed også udstikke en ny mediepolitisk kurs. MediaWatch har spurgt branchens organisationer, hvad de ser som de vigtigste medietemaer i valgkampen.

Partiledere samlet hos TV 2 på Hovedbanegården efter partilederdebat tirsdag aften. | Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Opdateret kl. 14.20 med kommentarer fra Danske Forlags direktør, Christine Bødtcher-Hansen.

Med udskrivningen af folketingsvalget er implementeringen af sidste års medieaftale sat på pause og den mediepolitiske dagsorden kastet op i luften.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Rapporter peger på flere triste nyheder for journalister

Flere fravælger at læse nyheder, unge mennesker opsøger dem ikke aktivt, og sociale medier har overhalet nyhedsmedier som hovedkilde for de unge til nyhederne. Branchen står med et tiltagende framenteringsproblem, og vi bliver nødt til at tale om det, lyder det fra Uffe Gardel, der har ført pennen i denne uges medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs