Danske og svenske husstande bruger flere penge på medieabonnementer

”Ligesom vi har bemærket under andre økonomiske nedgangstider, spiller medierne en meget vigtig rolle i vores hverdag,” udtaler adm. direktør i analyseselskabet Mediavision.
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

Danske husstande brugte i første kvartal i gennemsnit 750 kr. om måneden på medieabonnementer. Det fremgår af nye tal fra analyseselskabet Mediavision. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også