Danske og svenske husstande bruger flere penge på medieabonnementer

”Ligesom vi har bemærket under andre økonomiske nedgangstider, spiller medierne en meget vigtig rolle i vores hverdag,” udtaler adm. direktør i analyseselskabet Mediavision.
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

Danske husstande brugte i første kvartal i gennemsnit 750 kr. om måneden på medieabonnementer. Det fremgår af nye tal fra analyseselskabet Mediavision. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også