Rapport: Danskere tager reklamefinansieret streaming til sig

I år har vi brugt mere tid ved skærmene end i 2021 - herunder streames film og serier som aldrig før, og særligt de annoncebaserede betalingsmodeller for tjenesterne er ved at blive populære. Ny rapport fra Deloitte kortlægger årets digitale forbrugertrends.

Danskernes forbrug af streaming, sociale medier og smartphones er igen i år steget. Og selvom størstedelen af befolkningen mener, de bruger for meget tid på deres telefon, peger intet på, at væksten vil aftage.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også