Gaffa melder om positiv udvikling efter at have bygget betalingsmur

Var det ikke for Gaffas investorgruppe, var musikmediet gået konkurs grundet halverede annonceindtægter under coronapandemien, lyder det fra bestyrelsesformand og konstitueret direktør. Ny direktør ventes på plads i starten af det nye år.
Foto: Screenshot
Foto: Screenshot

Musikmagasinet Gaffas skifte til et digitalt abonnementsmedie har fået en ”fin” modtagelse af læserne, men bestyrelsesmand og konstitueret direktør Kristian Lautrup-Nielsen havde gerne set, at antallet af abonnenter var endnu højere, siger han til Kulturmonitor.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også