Hver tredje dansker er hoppet på podcastbølgen

Stigningen i brug af podcast er særligt stor blandt de yngre danskere, men i den øvrige befolkning er lytningen kun steget svagt i forhold til sidste år, viser rapport.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Mens udbuddet af lydindhold og konkurrencen på podcast- og lydbogsmarkedet vokser, vinder podcast langsomt større indpas hos danskerne. Det viser tal fra seneste udgave af den årlige rapport ”Danskernes brug af nyheder” udarbejdet af medieforskere på Roskilde Universitet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også