Podimo-topchef: Omsætningsvækst og driftsunderskud er en del af strategien

Morten Strunge afviser, at offensiv vækstmanøvre har rod i en ambition om at sælge selskabet.
Foto: Mikkel Hørlyck
Foto: Mikkel Hørlyck

Når podcasttjenesten Podimo vækster på toplinjen, men samtidig bliver ved med at lave underskud, er det helt i tråd med selskabets forretningsstrategi om at investere massivt på den korte bane og først forvente at levere overskud på længere sigt, siger adm. direktør Morten Strunge i et interview med Politiken.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også