MediaWatch

Podimo-topchef: Omsætningsvækst og driftsunderskud er en del af strategien

Morten Strunge afviser, at offensiv vækstmanøvre har rod i en ambition om at sælge selskabet.

Foto: Mikkel Hørlyck

Når podcasttjenesten Podimo vækster på toplinjen, men samtidig bliver ved med at lave underskud, er det helt i tråd med selskabets forretningsstrategi om at investere massivt på den korte bane og først forvente at levere overskud på længere sigt, siger adm. direktør Morten Strunge i et interview med Politiken.

”Investorerne kan se, hvordan vi bevæger os mod profitabilitet, og i et land som Danmark er vi allerede blevet profitable,” siger han til mediet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs