MediaWatch

Warner Bros. Discovery tabte flyvehøjde i andet kvartal

Både den øverste og nederste linje i regnskab for det fusionerede Warner Bros. Discovery var i bakgear i andet kvartal. Antallet af streamingabonnenter steg med 1,7 mio.

Fusionen mellem Warnermedia og Discovery Inc. til Warner Bros. Discovery blev endeligt gennemført i foråret. | Foto: Eric Gaillard/Reuters/Ritzau Scanpix

Tallene blev mindre i Warner Bros. Discoverys regnskab i andet kvartal i år, end de var i samme periode sidste år. Det viser selskabets kvartalsopgørelse, som blev præsenteret torsdag aften dansk tid.

Warner Bros. Discovery er resultatet af fusionen mellem Warnermedia og Discovery Inc., som blev gennemført i foråret. Der findes derfor som udgangspunkt ikke sammenlignelige tal for andet kvartal 2021, men Warner Bros. Discovery har regnet på det og opgjort tal, som kan sammenlignes på tværs af år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Illustreret Videnskab hentede ny chefredaktør med fortid på B.T., Sam Productions meldte om sikker sejlads gennem 2021, inden modvind ramte i 2022, og rundspørge viste begrænset vilje til at betale for podcasts. Dét og meget mere kan du blive klogere på i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Flertal vil af med spilreklamer

Et flertal af den danske befolkning mener, at spilreklamer bør forbydes. Det viser en meningsmåling, som Jyllands-Posten har fået lavet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs