Warner Bros. Discovery tabte flyvehøjde i andet kvartal

Både den øverste og nederste linje i regnskab for det fusionerede Warner Bros. Discovery var i bakgear i andet kvartal. Antallet af streamingabonnenter steg med 1,7 mio.
Fusionen mellem Warnermedia og Discovery Inc. til Warner Bros. Discovery blev endeligt gennemført i foråret. | Foto: Eric Gaillard/Reuters/Ritzau Scanpix
Fusionen mellem Warnermedia og Discovery Inc. til Warner Bros. Discovery blev endeligt gennemført i foråret. | Foto: Eric Gaillard/Reuters/Ritzau Scanpix

Tallene blev mindre i Warner Bros. Discoverys regnskab i andet kvartal i år, end de var i samme periode sidste år. Det viser selskabets kvartalsopgørelse, som blev præsenteret torsdag aften dansk tid.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også