Direktør i Danske Medier advarer mod en de facto begrænsning af mediestøtten

Op til medieforhandlingerne ser de private mediers brancheorganisation grund til at understrege, at iveren efter at lande et bredt medieforlig ikke må resultere i så mange politiske kompromiser, at det kommer til at knægte den politiske armslængde til medierne.
Mads Brandstrup, adm. direktør i Danske Medier. | Foto: Kit Lindhardt
Mads Brandstrup, adm. direktør i Danske Medier. | Foto: Kit Lindhardt

Forhandlingerne om et nyt medieforlig er efter lang tids venten på trapperne til at blive skudt i gang, og den politiske vilje til at få så bred en skare af partier med i aftalen som muligt er stor.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også