MediaWatch

Gymnasievenners softwareløsning skal "ændre hele marketingverden"

To gymnasievenner fra Aarhus' softwareløsning vil give små virksomheder adgang til avanceret marketingssoftware, som i dag kun har været forbeholdt store. Start-upen er bare ét år gammel - men ambitionerne rækker vidt.

Martin Navne (tv.), adm. direktør i Custimy, og Kristoffer Degn, kommerciel direktør i Custimy. | Foto: Søren Vendelbo/JPA

De sagde deres job op som direktører, startede virksomheden ved et spisebord i Aarhus, investerede alle deres penge i den og brugte seks måneder på at udvikle en software, de mener, lukker et hul i markedet.

Den standardiserede software skal gøre det simpelt for webshopejere at eksekvere på den data, der er tilgængelig for dem. Fuldstændig uden at skulle bruge en udvikler til at implementere platformen - og til billige penge.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: OL-håndbold og sejlsport trak flest seere

TV 2's nye underholdningsprogram "Først og sidst" tabte sin førerposition fra forrige uge til en række OL-opgør, som skubbede andre formater ned af listen. OL stod for 12 af 20 udsendelser i Kantar Gallups liste over sidste uges 20 mest sete liveprogrammer.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs