
Jysk Fynske Medier varsler, at medarbejdere skal afskediges. Det sker i et antal, som falder ind under betegnelsen masseafskedigelser svarende til mindst 30 fyringer, skriver Fyens.dk.
De varslede afskedigelser kommer ikke som et lyn fra en klar himmel. I begyndelsen af måneden fortalte Jesper Rosener, adm. direktør for Jysk Fynske Medier, til MediaWatch, at et pres på annoncemarkedet har fået koncernen til at se på den fremtidige strategi. Det er særligt indtægterne på ugeavisernes annoncer, der volder kvaler.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"
Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.