Mediehuse sender pengene ud og arbejde
![Stig Ørskov, adm. direktør i JP/Politikens Hus. | Foto: Stine Holmgaard Tidsvilde](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10266853.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Stig%2520%25C3%2598rskov%2520nyt1.jpg)
Formuerne i de danske mediehuse har det sidste årti hobet sig, og derfor begynder de største af dem, Egmont, JP/Politikens Hus og Jysk Fynske Medier, nu at bruge formuen på vækstområder, der kan lægge til kerneforretningen, som er presset af faldende abonnements- og annoncekroner. Det skriver Finans.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
JP/Politikens Hus køber sig ind i dataselskab
For abonnenter