Financial Times skruer op for markedsføringen

Salget af digitale abonnementer kalder på promovering af journalistikken, mener Financial Times, der har øget marketingbudgettet med 30 pct.

Digitale abonnementer og journalistik sælger ikke sig selv - i hvert fald ikke lige så godt som med hjælp fra klassisk markedsføring. Det hører med til baggrunden for, at den britiske erhvervsavis Financial Times har skruet op for markedsføringen og søsat to nye kampagner, skriver Digiday.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også