Google er klar med sit modsvar til Instant Articles

Google har lanceret et nyt format, der viser hjemmesider hurtigere på mobilen. Det skal forbedre brugeroplevelsen og øge mediernes indtjening.
Foto: Jens Meyer/AP/Polfoto/Arkiv
Foto: Jens Meyer/AP/Polfoto/Arkiv

Facebook har under stor bevågenhed præsenteret sin nyhedsplatform Instant Articles, der bliver rullet ud til udgivere i hele verden til april.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også