
Facebook ruller i 12. april sin udgiverplatform Instant Articles ud i hele verden. Flere danske medier satser på at være ombord, senest når startskuddet lyder.
Der hersker dog fortsat tvivl om, læsertallene fra trafikken på Instant Articles vil tælle med i Danske Medier Researchs officielle målinger over danskernes brug af digitale medier.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Nyt medieforlig på plads med kulturbidrag og 100 mio. kr. til DR
Kulturminister Ane Halsboe-Jørgensen (S) er blevet enig med en kreds af seks partier om en ny medieaftale, som har været ventet siden 2019. Den indeholder bl.a. en udvidet public service-pulje, en ny børneradiokanal, flere millioner til ugeaviser og en afgift på seks pct. af streamingtjenesternes omsætning.