Alt for damernes website får make-over

Allers femina.dk har netop haft held til at tiltrække flere kvinder til sit site end Alt for damerne. Nu er Egmont på vej med et nyt altfordamerne.dk.
Tine Brødegaard Hansen

Allers ugeblad til de yngre kvinder, Femina, får tilsyneladende ikke lov at hvile længe på de fine brugertal for bladets site, der i juli måned oversteg Egmonts Alt for damernes brugertal for første gang.

"Vi er på vej med en relancering af altfordamerne.dk," siger Camilla Frank, chefredaktør på Alt for damerne.

Persiennerne er stadig trukket ned for alle oplysninger om den kommende relancering, men den kommer ikke til at lægge sig op ad femina.dk, lyder det fra Camilla Frank.

Hun kom til som ny chefredatør på Alt for damerne i foråret og står i spidsen for at udvikle bladet og gøre det mere vedkommende for målgruppen 25 til 40 år. Nu skal bladets website også have en make-over.
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også