Aller lancerer betalings-krydsord på nettet

Aller Media lancerer et nyt betalings-site for kryds og tværs samt sudoku.
MediaWatch

Krydsbox.dk er adressen på Aller Medias nye site for fans af alt inden for kryds og tværs samt sudoku, og målet er, at det også skal appellere til brugere, der ligger uden for Allers kernemålgrupper.

Sitet er annoncefrit, men til gengæld skal brugerne til lommerne efter et par gratis opgaver. De fire betalings-pakker koster henholdsvis 12, 15, 25 og 30 kr. De giver adgang til et vist antal “krydsmønter”, som brugeren anvender til at købe sig adgang til sitets hjernebryderier.

Derudover bliver sitet community-baseret, så brugerne kan møde ligesindede, dele erfaringer og skrive kommentarer til de enkelte opgaver, skriver Aller Media i en pressemeddelelse om Krydsbox.dk, der udover et stort opgavearkiv også vil indeholde konkurrencer og nyheder.

Selvom kryds og tværserne er et af de vigtige elementer for mange ugebladslæsere, giver den nye platform god mening for forretningen, ifølge Aller Medias kommercielle direktør, Jesper Ulsø.

”Først og fremmest har vi med Krydsbox.dk samlet et af vores kerneforretningsområder og flyttet det på nettet. Dertil får vi også direkte adgang til vores læsere på tværs af de forskellige brands, og samtidigt kan vi tiltrække et helt nyt publikum, fordi du kan løse kryds og tværs uden at have bladet foran dig,” siger han i en pressemeddelelse.

Krydsbox.dk er et eksempel på, hvordan Aller vil arbejde digitalt fremadrettet, hvor det handler om at gøre flere kerneforretningsområder tilgængelige på nettet.

På sigt vil Krydsbox.dk også være tilgængelig til tablet og smartphones samt været integreret med Facebook, oplyser Aller Media i meddelelsen.

- TBH

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Læs også